Geef uw stem aan Te Voet Te Veld

Tot en met 25 oktober worden leden van de Rabobank in de gelegenheid gesteld te stemmen op doelen van verenigingen en instanties tijdens de Rabo ClubSupport.

Als u lid bent (of gratis kunt worden) van de Rabobank Hart van Brabant ontvangt u een stemcode en kunt u 3 stemmen uitbrengen op uw favoriete clubs/instanties, uiteraard het liefst ook op Te Voet Te Veld. Via: www.rabobank.nl/hartvanbrabant

Te Voet Te Veld is een jaarlijkse winterwandeling op de zondag tussen Kerstmis en Oudjaar. Dit jaar is dat zondag 26 december (tweede kerstdag) en het is de veertigste keer dat deze tocht wordt gelopen.

Starten kan tussen 12.00-13.30 uur. Afstanden 4, 8 en 12 kilometer.

Het batig saldo van de winterwandeltocht Te Voet Te Veld komt elk jaar geheel ten goede aan een goed doel. Voor 2021 is gekozen voor Stichting de Kinderen.

Te Voet Te Veld hoopt dit jaar een stevig handje te kunnen toesteken en is ervan overtuigd dat alle inspanning goed besteed is en dat de opbrengst van de wandeltocht een goed doel zal dienen.

Met de financiële ondersteuning van de Rabo ClubSupport hoopt Stichting Te Voet Te Veld in staat te worden gesteld om met posters, vlaggen, flyers en ander promotiemateriaal extra publiciteit te geven aan haar actie en goede doelen. Het kan het wandelen, de baten en dus de goede doelen alleen maar ten goede komen.

Daarom vragen wij uw stem te geven aan Te Voet Te Veld.